lördag 21 november 2015

Not dead - yet

Hej på er, kära vänner!

Dör stressdöden med allt som har med skola och praktik att göra, så bloggen har helt enkelt blivit satt åt sidan.
Har en massa som skall planeras och utföras på dagiset, medan skolan kräver sitt och en hel del skall skrivas till deadlines:en.
Mitt liv går alltså ut på att jobba, träna, sova, äta och skriva just nu.
Sjukt kul?
Nå nää...
Att veckan dessutom varit riktigt jobbig (med bl.a micran som gick sönder) så gör inte livet lättare.
Förhoppningsvis är dock nästa vecka bättre, och jag kan satsa på att träffa lite fina människor emellanåt och bara ta det lugnt.
November är ju i sig redan en väldigt dyster månad, så känner att jag behöver nåt kul typ nu.

Länge behöver jag kanske inte vänta, då lördagen står bakom hörnet och det betyder bastukväll för min del.
Skall tyvärr skriva som en galning restiga tiden av den dagen, men nåt roligt att se fram emot har jag iallafall.
Dessutom fick jag träffa en grupp saknade brudar i Åbo idag (hade handlening i skolan), och fick så mycket goda skratt under lunchen att humöret gick från 0 till 10000 på några sekunder.
Härligt!

Så jaa, jag kämpar vidare och försöker hålla er uppdaterade nu som då.
Love you all,

PUSS!
Kvällspromenix i finfiina Åbo.

Bästa lunchsällskape (Hängpattn och Strippstångin m.m)

Ett svettigt ryggpass och lite löpning senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar