lördag 28 november 2015

FriYAY

Godkväll på er fiinisar!

Äntligen fredag och därmed veckoslut.
Har varit en bra, men fullproppad vecka, och jag känner att jag verkligen måste ladda batterierna om jag skall orka med nästa vecka.
Har som sagt haft praktik, träning och kaffedejt precis varenda dag - but I'm not complaining!
Tvärtom så var det supermysigt att träffa Josse igår, och min meatball Cessi idag över en kopp varmt och snacka om allt som varit.
Älskar mina kompisar, och jag vet inte vad jag skulle göra utan dem!
Fick också se Emilia en sväng idag, så har liksom fått en bit av många fiiningar denna vecka.
Heh.
:)

Nu sitter jag i soffan och kollar in erbjudande för Black Friday.
Tänker faktiskt hålla mig från att shoppa nåt onödigt, och känns faktiskt som om jag kommer att klara det.
Har så jävla mycket kläder och skit så varför sätta mera pengar på det nu?
Dessutom kommer julen snart och alla REA:n, så jag kan vänta.
Är också för trött för att orka koncentrera mig, så det får nog vara.
Var nämligen ock körde mig riktigt slut här för någon timme sen på gymmet, legday it was.
Bara jag och en annan kille på gymmet - älska att träna fredagkvällar när folk har annat för sig.
Så jaa, blev ett verkligt effektivt pass och sen lite skvaller på det, då det blev en träffis med Josse.
Vi stod 45minuter och bara pratade, hur awesome som helst!

Men hörni nu, nu skall denna flummiga korv fara i sängs.
Lilla jul, träning, familjemiddag och utgång som väntar imorgon.
Kommer bli great!

PUSS!
Te och smörgås tillsammans med bästa meatball Cessi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar