tisdag 6 december 2016

Självständighetsdag

Godkväll på er!

Finland firar självständighetsdag idag, och som de flesta andra har jag TV:n på, där balen är pågångs.
Brukar inte, hör och häpna, följa med intågandet på det sättet, men ikväll skall jag nog se en minut eller två.
Fira med Finland lite.
Har redan firat på vår familjs eget sätt, genom att baka pepparkakor tillsammans med systern min.
Vi brukar alla år, på denna dag, baka och dekorera pepparkakor hemma hos mommo och mofa
En mysig tradition att hålla fast vid.
:)


Pepparkakkoooooooor!

Igår firades det även lite tillsammans med brudarna.
Lina, Sofia och jag var hemma hos Jenny och drack glögg och chillade.
Supermysigt och roligt, härliga tjejer!

Glöggmys.

Nu skall jag kolla lite vidare på balen, och låtsas vara intresserad, haha!
Ha det fint,

PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar