tisdag 13 december 2016

E de fest?

Godkväll på er!

En trög måndag är snart förbi, och tur det.
Har nästan inte fått nåt vettigt gjort, och för min del så skulle det lika gärna kunna vara söndag.
För så känns det.
Ända guldkanten idag har varit de personer jag umgåtts med.
Träffade bl.a Emilia en sista gång, innan hon och Casso drar iväg till Asien.
Vet att dom brudarna kommer ha en superbra resa, och jag skulle göra vad som helst för att ta del av äventyret,
Men nu blir jag kvar på hemmaplan och drömmer mig till värmen istället.
:)

På lördag ordnade flickorna, tillsammans med Simon, en examens-/ avskeds-/ födelsedagsfest.
Där samlades en massa trevliga typer, och efter lite småsmuttas var det som om vi skulle alla varit polare sen flera år tillbaka.
Fiilisen var med andra ord på topp, och jag såg inte en ledsen min på hela kvällen!
Efter lite förande blev det krog, där dansandet fortsatte hela natten.
Mycket skratt och glädje, samt även lite tårar; känslosamt var ordet.


 Nu är siktet dock framåt, och att göra denna vecka till nåt bra.
Har varit lite jobbigare period nu, men försöker jobba bort det.
Man kan aldrig göra nåt annat än sitt bästa.
Så hörni, ha det fint!

PUSS!


Tidigare på lördag var vi med Josse och Lina till Helsingfors och shoppa.

Fina tjejerna <3

Med syster var vi på spelkväll på fredag, hur kul som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar