tisdag 20 december 2016

Crazy Christmas lady

Hej peepz!

20 december kör igång och jag skall starta den med ett benpass på gymmet.
Finns inget bättre än att starta dagen med träning, för då är man pigg och på G redan från början.
Särskilt då man har mycket att göra så känner jag att jag orkar mera om jag tränat under dagen.
Fast man kanske skulle tycka att det är tvärtom?
Nåjo, inte första gången som jag skulle vara lite konstig, heh.

Efter gymmet skall jag på samtal till psykologen och sen vidare till Karis för att möta upp mamma och syster.
Vi skall lite och julhandla och sen blir det säkert en bit mat.
Måste få julgransgrejjs och allt vad det innebär, då jag slog upp granen igår och den än så länge är väldigt naken.
Ljus har jag som lyser fint (men ett helvete att få upp i granfanskapet) men det räcker ju inte.
Så blir bolljakt idag, hihi.
Sen skall det packas lite paket, skrivas julkort och städas.
Började redan igår med att fixa färdigt mina julkort (gör ju dem själv) och städa, och fortsätter då idag.
Är det julveckan så är det.
Känns som om jag har typ hundra saker ogjort, men ändå känns det inte stressigt.
Hinner liksom nog få allt fixat.
Så det är bra.

Nej hörni, nu måste jag söka mig till gymmet om jag skall hinna med allt idag.

PUSS!

 Före och efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar