onsdag 7 december 2016

Moti 0

En sån trög onsdag, hörni!
Tog typ ett år för mig att ens stiga upp från sängen, var helt kraftlös och slut.
Har varit en "sån där" dag idag, när klumpen i magen inte vill försvinna och du har tårarna bakom ögonlocken hela tiden.
Inte haft en sån dag på länge nu, så får väl räkna med att det händer emellanåt.
Men ändå är det inte kul.
Höh.

Nå det bästa med denna dag har iallafall varit tränandet och spontan shoppandet med Lina.
Tänkte inte ens fara och träna idag, men sist och slutligen hamnade jag på gymmet ändå.
Och tur det.
Fick fram lite välbehövliga endorfiner, och humöret steg redan där.
När jag kommit hem så ringde plötsligt Lina och funderade om jag ville komma med och kolla lite i butikerna i stan.
Självklart ville jag det!
Så slutresultatet blev en del kosmetikprodukter och många skratt.
Perfekt!

Nu skall jag fortsätta kämpa med måendet, och genom en länk försöka höja det.
Ha det fint,

PUSS!

Trots många om och men blev det ändå ett bra pass på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar