tisdag 1 augusti 2017

Veckan som gick

Hej på er!

Här går veckorna undan bara och hinner inte ens fundera på att öppna datorn.
Förra veckan (efter Rockoff) var hektisk, och jag jobbade alla dar ända fram till lördag.
På kvällarna stod träning, terass, simning, roliga sommarkvällar och dylikt på schemat.
Tror inte jag gjort nåt annat än jobbat och druckit och simmat, haha!
Nä men det har varit fullt upp påriktigt, vilket märkts denna vecka.
Har varit trött som aldrig förr och känns som om allt är småjobbigt, och som om jag borde sova en hundra år.
Är väl i nån sån dipp igen, men lika snabbt som tidigare kravlar jag mig därifrån också.

AAAANYWAY, det är sommar när det är som bäst!
Inte en tråkig stund, och om det väl är det så utnyttjar jag det för att sova.
Allt löser sig liksom.
Nåväl, slut svamlat om onödigt nu, skall börja förbereda mig för gym.
Ni får ta och hålla er till godo med bilder från den gångna veckan, med förklaringar och allt.
Lättast så.
:)

Så sköt om er peepz,

PUSS!

Onsdag 26.7 blev det en mysig dejt med finaste Emilia <3

Torsdag 27.7 betydde nästsista jobbdagen för veckan, och stängning.

Lina lurade mig efteråt på lite terass...

... och den terassrundan slutade som den brukar: med ett kvällsdopp!

Och vetni, fyfan så kuuul vi hade det!

Den torsdagen var jag hemma sent, men mådde som en kung, hög på endorfiner!

Fredagen 28.7 betydde sista arbetsdagen hela denna härliga trio tillsammans!

Som tack för igen en härlig sommar bjöd jag på glass till bästa kollegorna!


Fredagkväll innehöll det som det sig bör: alkohol i bästa sällskap.

Min fina Lina <3

Måndag 31.7 och tillbaka till verkligheten med ordentlig flunssa, som trotsades på gymmet.


Efteråt belönades man med ett cafébesök tillsammans med bästa syster.

Den korven halsade sin första kopp svart kaffe EVER, stolt syster här!

För mig smakade det dock en smula bättre, haha!

Måndagen avslutades med en promenad till favoritstället.


Tisdag 1.8 har bl.a spenderats med fammo och syster, hjälp till med lite mattvätt.

Min snygg-baddräkt som kom förra veckan - dööör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar