lördag 5 augusti 2017

On one, a strong one

Godkväll bloggen!

Vilken dag alltså, känner mig som en ny människa!
Trodde jag skulle vara slut och trött och hängig, men HAH, inte!
Har nämligen en orolig natt bakom, och i morse väntade jobb, så tänkte att det blir en lång dag.
Nå, tjii fick jag!
Det var visserligen kaoz på jobbet, då 2 för 1 rean fortsatte, men det gjorde att tiden aldrig blev lång.
Flunssan gjorde sig dock påmind hela tiden, men underligt bra gick det ändå.
Så bra att jag orkade med ett super rygg/magepass efteråt.
Och sen vetni, sen färgade jag utväxten, tog en långdusch, lagade en supergod sallad och fixade det sista praktiska (Kela och försäkringar) före resan.
Så, good vibes only.
Ny människa indeed.
:)

Nu är jag lite sugen på att hitta på nåt kul ikväll.
Måste höra mig runt vad som händer i byn.
Ha det fint,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar