onsdag 30 augusti 2017

Chicksens Terassrunda

Hej på er!

En ny vecka har hunnit köra igång, och jag har haft fullt upp med att träffa folk, träna och fixa för Australien.
Känns som detta är första veckan på en god stund som jag faktiskt orkat göra saker.
Den senaste månaden har varit supertrög och jag har känt mig väldigt deppig och nere på nåt vis, energilös och svag.
Har exempelvis inte tränat på tre veckor(!).
För första gången på fem år har jag haft en längre paus från gymmet, och det känns inte ens bra.
Men nu är jag tillbaka igen, och denna vecka har varit en skön kontrast till den senaste tiden. 
Så jag hoppas det håller i sig!
:)

Nå, helgen bjöd iallafall på nåt riktigt kul!
På programmet stod nämligen Chicksens Terassrunda, som genomfördes med ett gäng härliga brudar.
Förra året var superroligt (trots det dystra slutet) och förväntningarna var därför skyhöga.
Vi hade inte lika tur med vädret som tidigare året, men det regnade inte iallafall (som det hade gjort under pojkarnas terassrunda).
Vi började hos Josse, klippte och fixade vår skjortor, lyssnade på bra musik, drack och hade det bra.
Sedan körde rundan igång med första stopp Strandis, och därifrån sen vidare runt hela staden.
Terassrundan hade visserligen sin upp:s and down:s, men till skillnad från förra året så var slutet det absolut bästa.
Fick Lina, Fiine, Ronja och Jessica med till "Prisses terassen", där vi körde egen musik, egen dricka och bästa fiilisen under den kvällen.
Inte ens Fe senare var lika bra, haha!
Nej men en superrolig runda var det, och man får ju tacka alla bara som var med!
Ni är bäst <3

Cykelgänget (med en fin typ med tomma däck, heh).

Officiella starten var på Strandis.

Följande stopp var Korv Görans.

Mina <3

Mat blev det på Santa Fe.

Till skillnad från förra året så var det nu så kallt att vi fick ha rockar på hela tiden

Världens bästa vaimo <3

Ms. Älg och spanska proffset <3

Sista stoppet före Fe: Prisses Terassen - bästa terassen!

Ingen fiilis som fiilisen vid Prisses, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar