fredag 4 augusti 2017

Fool's gold

Halloi peepz!

Veckoslutet är på intåg och för en gångs skull har jag inte så mycket inplanerat.
Eller planen är väl egentligen att bli helt frisk.
Har slagits av århundrades flunssa, och jag kunde inte vara mer irriterad.
Finns ju inget värre än att inte vara frisk, men heller inte så sjuk att man bara kan ligga hemma och vila upp sig.
Du svävar i nåt slags mellantillstånd, där du mår skit och helt okej med jämna mellanrum.
Usch.
Vet inte heller om det beror på flunssan eller vad, men har varit så jääävla trött denna vecka att det inte finns heller.
Kan inte ens skriva ut vilka tider jag orkat släpa mig från sängen, för det är så absurt.
Att jag idag fått garderoben uppredd, bykt ett par omgångar, lagat mat, skött ärenden och varit och handlat för den kommande resan, är nog ett mirakel.
Känns som om helt vardagliga saker är berg som måste bestigas, och jag inte har varken kraften eller orken till det.
Så jag lämnar det, helt enkelt.
Nåjo, går bra igen, med andra ord.
Dock försöker jag orka med något "stort" alla dagar, så man inte blir totalt galen.
Om det sen är kompisträffar med finaste brudarna, shopping, volley eller terass, spelar ingen roll - så länge det är något vanligt som hör sommaren till.
Men inget känns ju egentligen så som det skall, men det är bara att pressa sig igenom allt.
Den här perioden är nog snart över igen, det tror jag starkt på.

Så sköt om er alla,

PUSS!

Ha försökt träna men energin har varit som bortblåst...


Torsdag var fin, på så många vis.

Volley i kvällssolen - härligt!

Lite terass som belöning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar