söndag 12 april 2015

Trötta tjejer bloggar dåligt

Det är dåliga bloggtider nu för tiden, så det är kanske ingen överraskning att här också är torka.
Anpassar mig ännu till de nya rutinerna, och efter en dag med praktik, träning och träffisar så orkar man inte mycket.
Snark...
Men sommaren är snart här och då jävlar hörni!
Då skall jag slappa, sola, träna, festa och bara leva livet!
Ser fram emot det så tusan skall jag berätta.
Längtar.
:)

De senaste dagarna har varit fulla med program, som t.ex träning, te hos Cessi och Toffe nere i deras nya mysiga stuga, hälsa på hos paps och mams (mamma fyller år idag), Tenala-visit och byta däck, besök hos ögonläkare och förstås praktik.
Hinner just och just sätta ner mig, men det betyder att tiden går rysligt fort.
Och destu snabbare tiden går så destu snabbare har vi sommaren här.
Wiiiie!
Så istället får ni njuta av lite bilder från de senaste dagarna,

ENJOY!

At woooork.

Var och hälsade på får och vildsvin en dag med klienterna.
Denna sötnöt kom på besök en kväll <3
Vi spelade Buzz hos Cessi och Toffe när vi var på besök - så najs!

Selfie at meatball Cessis och Toffes fina hus.

Här hade vi myyyyspys!
Min fina meatball <3

Var och gratta mamma idag på födelsedagen och hade då denna charmör med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar