söndag 26 april 2015

En veckas paus

Hej på er söta!

Har inte bloggat på hela veckan, av förklarliga skäl.
Med praktiken blir det långa dagar, och har haft ett par kvällsskift denna vecka som sett till att jag varit hemma först runt en 10-tiden.
Långa dagar med andra ord.
Har också fått tränat ordentligt denna vecka, så det har också tagit upp en hel del tid.
Dock känns det som om flunssan början ge med sig, så det är awesome!
Även hälften av praktikperioden har gått efter nästa vecka, och jag kan ta sikte mot sommaren.
:)

Hårt arbetande praktikant.

Före står dock vappen och 1 maj.
Har lite olika alternativ att välja mellan, och vet inte ännu hur jag skall göra.
Blir det mindre fest i hemknutarna, eller megabailut i Helsingfors?
Hömhöm...
Vill bara festa järnet så har ni förslag på hur jag skall göra så skriv en kommentar.

Annars knallar vardagen på i sakta mak.
Trivs med allt just nu, men vill nog att sommaren börjar komma så småningom...

PUSS!


Första dagen på gymmet på fyra veckor som jag inte hade krämpor eller andra flunssa-symtom.
Den glädjen!

Tack vare Sandra så har lagret med piller blivit fullt igen - härligt med fina kompisar!

Söndagsmorgonmålet - ååååh så gött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar