måndag 13 april 2015

En bra måndag

Hej babes!

Efter en jäkligt bra måndag så tackar jag för mig.
Har varit en bra dag på praktikplatsen, och faktiskt fått vara med om lite nya saker.
Det är alltid huippu när det finns saker att göra - tiden går snabbt och det blir aldrig långtråkigt.
Sen att jag också har roliga kollegor så gör ju inte saken sämre.
Heh.
Efter praktiken blev det en mysig dejt med Josse, där bl.a Kung och "Batman" stod på schemat.
Mycket kuliga människor var med, så vi satt och skratta i flera timmar.
:D
När dejten var över styrde jag stegen till butiken, for sen hem och mealprep:a (höhö), åt lite och snörde sen på springskorna och for ut på en springtur med Tobias.
Vi bara sprang och sprang, kändes absolut ingenstans.
Blev så positivt överraskad, då dagen på praktiken ändå varit rätt busy.
Så bra måndag, vad kan jag säga?

Men nu blir det då tutidags.
Ni skall ha det bäst alla,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar