söndag 5 april 2015

I was a king under your control

Goddag alla söta!

Söndagen fortsätter i samma takter som den börjat: nämligen myspys deluxe!
Sovmorgon, följt av gott morgonmål och Beck i TV-rutan och sen lite bloggläsas på det.
Muchos great!
Njuter av att kunna ta det lite lugnt emellanåt, mellan praktiken, tränande och det sociala livet.

Igår blev det alltså påskmat hos momi och mofi.
Före det hade jag också hunnit och tränat, ett skitbra pass blev det faktiskt.
Men jaa, riktigt kul var det, märktes att den "italienska" familjen var igång som vanligt.
Alla pratade i mun på varann och händerna flög som aldrig förr!
Men maten var god, och efter en härlig träff med familjen så sökte jag och Hanna oss till Serendi för en dejt med Maduskan.
Stackars flickan var sjuk, men orkade skvallra lite ändå.

Ser lite småslöer ut, men är nog på G.

Efteråt blev det rally till Lövkulla, då wifey Ida kommit på besök.
Blev ett roligt återseende, då bl.a filmning stod på schemat.
Vi skrattade mest hela tiden.
Inga konstigheter.

Hippiefriends since 1997.

Jepp, normala...

När kvällen började bli natt så sökte jag mig tillbaka till Ekenäs, där lägenheten var fullbombad av boys.
Heaven för en del, men helvete för mig just då.
Var trött och slut, så la ner mig i sängen, ENSAM.
Madde kom på besök igen efter en stund och räddade mig, men då hade största delen av killarna gått redan.
Huhhu, behöver semester ASAP!
Men, det ser ut som det kanske blir Danmark nu på våren, så i väntan på det!

PUSS!

Min söta påskhare <3

Glad påsk på er alla ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar