torsdag 2 november 2017

Week 6

Hej på er!

En update på livet kommer nu här.
Har en timme tid innan jag startar mot Dockland och min arbetsintervju där, så passar på att blogga under tiden.
Skall och visa upp mina skills till en butik/restaurang/café/vad det nu är för nåt, och se ifall mitt glada humör skulle göra så att jag skulle få jobbet.
Så håll tummarna för mig!

Annars är livet ganska gött just nu.
Denna vecka har varit guld, och jag har varit genuint glad och lycklig.
Jämförelsevis så var förra veckan mycket värre, och jag kände mig väldigt trött, deppig och nedstämd mest hela tiden.
Men som sagt, annat nu, och nu skall jag och kick some ass att the interview (förlåt för svengelskan, men ni förstår säkert varför).

Så här kommer då ett axplock av bilder från denna och förra veckan.
Får fortfarande inte in allt jag vill hit till bloggen, så ni får nöja er med små glimtar av livet här.

PUSS!

Blev en del målat under förra veckan, för att lugna hjärnan lite.

En något trött Sofia

Blivit även en hel del promenader, under palmerna och sena kvällar

På lördag ordnades ett Halloween party i vår flat

Det kom en massa människor, och vi hade helt sjuukt roligt!

Såpass roligt att securityn knacka på två gånger, innan jag fick på tredje gången ta itu med poliserna, hah!

På måndag var det sedan salong i lägenheten, där Guillermo (bilden) klippte Emilia och jag honom

Kvällstraditionen typ alla kvällar: Pepsi Max och Netflix

Tränandet löper helt bra, med minst 4 gympass/veckan och tennis+promenader på det

Denna onsdag blev det exempelvis tennis med våra tyska polare från hostel-tiderna, kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar