måndag 18 september 2017

Halv 8 hos mig

Hej på er peepz!

Måndagen är snart över och den har, enligt tradition, varit en trög en.
Sovit som en bebis.
Vaknade visserligen tidigt och var på min sista terapistund, men sen kom jag hem och sova igen, haha!
Lite sömnskulder från helgen tydligen, men det har nog varit såå värt det!
För nu på lördagen var det nämligen min tur att bjuda brudarna här i Ekenäs på mat, á la "Halv 8 hos mig"- style.
Stressade typ ihjäl mig för den här kvällen, men det blev så bra till slut.
Hade valt att köra med kanske inte den finaste maten, men något gott/feel good, som alla tycker om.
Sååå, blev grekiska filodejspajer med fetaost, färskost och spenat till förätt, pasta carbonara till varmrätt och pannacottabrownie till efterätt.
Påväg till Australien men kör på Medelhavstema, typ.
Nej men det var en roligt!
Blev många skratt den kvällen, och jag var så lycklig över att alla flickorna velat komma.

Stod på fredag och förberedde för följande dag, vilket tog mycket längre än planerat.

Välkomstdrinkar.

Fin-brudarna <3

Kvällens program mellan maträtterna, heh.

Efterrätten för kvällen.

Favoriterna!

När klockan blivit mycket, och de flesta farit hem och sova, satt jag och Fiine kvar och pratade om livet.
Hörde även av mig till Emilia, och tror inte ni att även hon och hennes sällskap Daniela, kom från Karis och joinade?
#BLESSED
Tillsammans åkte vi sedan till Karis, där det blev en massa dans på Clubben.
Såå random, men sååå kul!
En massa annat roligt folk anslöt sig med oss, och en lyckad kväll var ett faktum.
Allt slutade förstås ändå vid Prisses, innan man trippade hem för att sova sent in på natten.

Så det är alltså inte så konstigt att man är slut, sömnskulden ett faktum och måndagen trög.
Har dock fått ALLT skit från helgen diskat, städat och undanplockat, plus att det blev en lite spontandejt med Fiine som kom och hämta sitt stuff från mitt.
Supermysigt!
Så nu blir det nog bara sängen och nya tag imorgon.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar